Regulamin

1. Warunki Ogólne

Niniejsza strona internetowa casino-bizzo.pl  zarządzany przez firmę. Gracze są odpowiedzialni za zapoznanie się z odpowiednimi przepisami i regulacjami dotyczącymi hazardu online w swoich jurysdykcjach.

Jeśli zasady i przepisy są dostępne w więcej niż jednym języku, pierwszeństwo ma Wersja angielska.

Zmiana Regulaminu

Wejście w życie: 2021 r. 2 stycznia.

Ostatnia aktualizacja: 2024. 5 sierpnia.

Dostępność tej witryny nie oznacza, że polecasz, reklamujesz lub zapraszasz do jakiejkolwiek działalności dozwolonej przez prawo w dowolnej jurysdykcji, w której hazard online jest zabroniony przez prawo.

Musisz zasięgnąć porady prawnej przed rejestracją.

A casino-bizzo.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i, w miarę możliwości, powiadamiania graczy o wszelkich istotnych zmianach. Prosimy o regularne odwiedzanie strony regulaminu, aby być na bieżąco ze zmianami.

2. Kto może grać

Kasyno Bizzo przyjmuje graczy tylko z krajów, w których hazard online jest legalny.

Jeśli twój kraj nie jest wymieniony w formularzu rejestracyjnym, w tej chwili nie będziesz mógł się zarejestrować. Obchodzenie tych ograniczeń jest surowo zabronione i może prowadzić do konfiskaty wygranych i trwałego zamknięcia konta.

Jesteś odpowiedzialny za ustalenie, czy Twój dostęp do witryny i korzystanie z niej jest zgodne z prawem Twojej jurysdykcji. Gwarantujesz, że hazard na twoim terytorium jest legalny.

A casino-bizzo.pl nie ponosisz odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje wynikające z jakiegokolwiek naruszenia prawa i nie zwracasz żadnych zakładów, wygranych ani strat. Gracze muszą przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących hazardu online.

Gracze z następujących krajów nie mogą grać w kasynie Bizzo na prawdziwe pieniądze: Izrael, USA, Wielka Brytania, Francja i terytoria zamorskie, Holandia,

3. Akceptowane waluty

Witryna umożliwia grę w następujących walutach: EUR, USD, PLN.

4. Opłaty i dopłaty

Kasyno nie pobiera opłat za zarządzanie żadną transakcją. Gracz jest odpowiedzialny za uiszczenie wszystkich opłat i podatków zgodnie z zasadami wybranego dostawcy płatności i prawem swojej jurysdykcji.

Całkowita kwota depozytu musi zostać ponownie zainwestowana trzy razy, zanim będzie można zażądać wypłaty.

5. Zasady gry

Gracz potwierdza, że zna i rozumie zasady gier oferowanych na stronie internetowej. Użytkownik jest odpowiedzialny za poznanie procentu wypłat dla każdej gry.

6. Dostępność Gier

Należy pamiętać, że niektóre gry mogą nie być dostępne w niektórych krajach zgodnie z Polityką dostawców gier, która może się od czasu do czasu zmieniać.

Korzystanie z VPN jest dozwolone, ale może to prowadzić do problemów lub błędów połączenia.

Dostępność następujących gier różni się w zależności od kraju:

  • Slot wideo Street Fighter: niedostępny Anguilla, Antigua i Barbuda, Argentyna, Aruba, Barbados, Bahamy, Belize, Bermudy, Boliwia, Bonaire, Brazylia, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Kanada, Kajmany, Chiny, Chile, Wyspa Clipperton, Kolumbia, Kostaryka, Kuba, Curacao, Dominika, Dominikana, Salwador, Grenlandia, Grenada, Gwadelupa, Gwatemala, Gujana, Haiti, Honduras, Jamajka, Japonia, Martynika, Meksyk, Montserrat, Wyspa Navassa, Paragwaj, Peru, Portoryko, Saba, Saint Barthélemy, Saint Eustatius, Saint Kitts i Nevis, Santa Lucia, Saint Martin, Saint Martin, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Korea Południowa, Surinam, Wyspy Turks i Caicos, Stany Zjednoczone, Urugwaj, Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych, Wenezuela.
  • Automat wideo Fashion TV: niedostępny na Kubie, w Jordanii, Turcji, Arabii Saudyjskiej.
  • Planet of the Apes: niedostępny w Azerbejdżanie, Chinach, Indiach, Malezji, Katarze, Rosji, Tajlandii, Turcji, Ukrainie.
  • Automat wideo Vikings: niedostępny w Azerbejdżanie, Kambodży, Kanadzie, Chinach.

7. DEKLARACJA ZOBOWIĄZAŃ

Gracz zdaje sobie sprawę, że może stracić pieniądze grając na stronie internetowej. Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody finansowe wynikające z korzystania ze strony internetowej.

Firma podejmuje skuteczne środki w celu ochrony danych osobowych graczy przed nieuprawnionym wykorzystaniem i zapewnia do nich dostęp wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej osobom zaangażowanym w świadczenie usług hazardowych. Firma nie ponosi jednak odpowiedzialności za przetwarzanie danych przez osoby trzecie, takie jak dostawcy oprogramowania lub spółki zależne. Przetwarzanie danych przez takie strony podlega ich własnym Warunkom, jeśli takie istnieją.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za żaden sprzęt lub oprogramowanie, błędy, niestabilne lub utracone połączenie internetowe lub jakiekolwiek inne wady techniczne, które mogą ograniczyć dostęp gracza do strony internetowej lub uniemożliwić płynną grę.

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy recykling

  • nie gwarantujemy, że oprogramowanie lub strona internetowa są odpowiednie do własnych celów;
  • nie gwarantujemy, że oprogramowanie i strona internetowa są wolne od błędów;
  • nie gwarantujemy, że strona internetowa i /lub gry będą dostępne bez przerw;
  • nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, szczególne, logicznie wynikające, przypadkowe lub inne szkody, koszty lub szkody, które mogą powstać w związku z korzystaniem przez Ciebie ze strony internetowej lub uczestnictwem w grach.

Niniejszym zgadzasz się zrekompensować straty i obciążyć Kasyno, jego dyrektorów, pracowników, partnerów i usługodawców pełną odpowiedzialnością za wszelkie koszty, marnotrawstwo, straty, szkody, roszczenia i zobowiązania wynikające z korzystania ze strony internetowej lub udziału w grach lub w związku z nimi.

Przyjmujesz do wiadomości, że kasyno podejmie ostateczną decyzję, czy naruszyłeś zasady i warunki kasyna, zawieszając lub trwale kończąc swój udział w witrynie.

Kasyno nie jest instytucją finansową i nie powinno być traktowane jako takie. Twoje konto nie wzrośnie o żadne odsetki, a my w żaden sposób nie oferujemy Ci żadnych usług wymiany walut (w tym wymiany pieniędzy fiducjarnych na kryptowaluty).

8. DYREKTYWA W SPRAWIE ZWALCZANIA NADUŻYĆ FINANSOWYCH

Firma ma ścisłą politykę zwalczania oszustw. Jeśli gracz jest podejrzany o oszustwo, w tym między innymi:

  • udział w jakiejkolwiek zmowie z innymi graczami;
  • opracowywanie strategii uzyskiwania nieuczciwych wygranych;
  • oszustwa z innymi kasynami online lub dostawcami płatności;
  • procedury zwrotu karty kredytowej lub odmowy niektórych płatności;
  • upadłość w Twoim kraju zamieszkania;
  • podanie błędnych informacji o danych osobowych podczas rejestracji;
  • ruletka niskiego ryzyka, w której gracz stawia tę samą liczbę na czarno-czerwoną lub parzystą i nieparzystą i wypada na co najmniej 25 lub więcej z 37 liczb na stole.

Firma zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta użytkownika i zawieszenia wypłaty wszystkich wygranych graczowi. Decyzja ta jest podejmowana przez firmę według własnego uznania, a gracz nie zostanie powiadomiony o przyczynach takiego działania. Firma zastrzega sobie prawo do informowania organów regulacyjnych o nieuczciwych działaniach popełnionych przez gracza.

Administracja kasyna zastrzega sobie prawo do dzwonienia do graczy, jeśli zostanie to uznane za niezbędną część uwierzytelniania. Konto nie zostanie uwierzytelnione, a wygrane nie zostaną przetworzone, dopóki nie porozmawiasz z menedżerem (połączenie zostanie wykonane na numer telefonu podany dla konta gracza). Jeśli numer telefonu jest nieprawidłowy lub brakuje go, co daje powód do podejrzenia oszustwa, kasyno zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta i skonfiskowania wygranych. Jeśli gracz nie wykona procedury w ciągu dwóch tygodni, konto zostanie zamknięte na stałe, a wygrane zostaną skonfiskowane. Takie działania mogą prowadzić do oszustwa.

9. KORZYSTANIE Z KONTA GRACZA:

Każdy gracz może utworzyć tylko jedno konto osobiste użytkownika. Jeśli gracz utworzy wiele kont użytkowników, może to spowodować zamknięcie kont i zawieszenie wszystkich płatności. Należy pamiętać, że kasyno zastrzega sobie prawo do odrzucenia żądania zwrotu pieniędzy w przypadku wykrycia duplikatu konta. Użytkownik nie może udzielać dostępu do swojego konta użytkownika ani zezwalać stronom trzecim, w tym osobom niepełnoletnim, na korzystanie ze strony internetowej w jego imieniu. Strona internetowa może być używana wyłącznie do celów osobistych i nie może być wykorzystywana do żadnych korzyści komercyjnych.

W polu „Nick” profilu gracza nie wolno używać obraźliwych lub niecenzuralnych wyrażeń ani informacji handlowych lub promocyjnych. W przypadku wykrycia jakichkolwiek naruszeń pracownicy pomocy technicznej lub firmy mogą zastąpić zawartość pola „Nick” czymś neutralnym. W przypadku ponownego naruszenia numer gracza może zostać zmieniony.

10. Dokonanie wpłaty:

BizzoCasino oferuje kilka metod płatności. Należą do nich Karty kredytowe i debetowe VISA i MasterCard, a także różne portfele internetowe. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected], aby dowiedzieć się o najkorzystniejszych metodach płatności w miejscu zamieszkania.

Należy pamiętać, że minimalna kwota depozytu wynosi 10 USD/10 EUR. Maksymalna kwota depozytu zależy od wybranej metody płatności.

BizzoCasino nie akceptuje płatności od osób trzecich. depozyty mogą być dokonywane wyłącznie z konta bankowego, karty debetowej VISA / MasterCard, systemu płatności Skrill / NETELLER lub innych metod płatności zarejestrowanych na twoje nazwisko. Jeśli podczas kontroli bezpieczeństwa stwierdzimy, że naruszyłeś ten warunek, Twoje wygrane zostaną skonfiskowane, a kasyno rozważy zwrot wpłaconej kwoty za pomocą metody płatności innej firmy. Pamiętaj jednak, że kasyno nie ponosi odpowiedzialności za metody płatności innych firm

11. KYC I UWIERZYTELNIANIE

Strona jest dostępna tylko od 18 roku życia. Mogą z niego korzystać osoby starsze.

Lista dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia weryfikacji:

  • Zdjęcie dokumentu tożsamości
  • Zdjęcie lub zrzut ekranu systemu płatności
  • Zdjęcie lub zrzut ekranu dokumentu potwierdzającego aktualny adres (nie starszy niż 3 miesiące)

W niektórych przypadkach wymagane jest dodatkowe potwierdzenie, że gracz korzysta z własnych środków.

Dokumenty te są wymagane, jeśli gracz osiągnie określoną kwotę wpłaty / wypłaty lub jeśli podejrzewa się nieuczciwe działania.

Sprawdzamy również zakłady gracza pod kątem możliwych naruszeń. Jeśli nie jesteśmy pewni legalności wygranej, skontaktujemy się z dostawcą.

Aby zapobiec wykorzystywaniu w celu oszustwa lub nieufności, sprawdzamy dokumenty i możemy poprosić o zrobienie selfie z dokumentem tożsamości.

Gracz musi przesłać dokumenty na karcie weryfikacja dokumentów swojego konta.

Warunki uwierzytelniania dokumentu:

  • Zdjęcie dokumentu tożsamości: wszystkie dane (imię i nazwisko, data urodzenia, obywatelstwo) muszą być zgodne z danymi gracza, dokument musi być ważny i mieć zdjęcie.
  • Zdjęcie lub zrzut ekranu systemu płatności: wszystkie dane muszą być całkowicie zgodne z danymi systemu płatności. Zeskanowane kopie nie są akceptowane.

Dodatkowe dokumenty:

  • Selfie z dokumentem tożsamości
  • Potwierdzającym posiadanie aktywów
  • Potwierdzającym dostępność środków pieniężnych

Zdjęcie lub zrzut ekranu dokumentu potwierdzającego aktualny adres: dane (imię i nazwisko, adres, Data wydania dokumentu) muszą być zgodne z danymi gracza. Rachunek za media, wyciąg bankowy lub inny dokument wydany na terytorium WNP są dopuszczalne.

Selfie z identyfikatorem: ręce gracza muszą być widoczne, a dokumenty dokładnie sprawdzone. Jeśli chcesz, możesz poprosić o zrobienie selfie na kartce papieru z nazwą kasyna i aktualną datą.

Certyfikat pieniężny: dokument potwierdzający dobro gracza.

Certyfikat pieniężny: dokument potwierdzający otrzymanie środków pieniężnych.

Jeśli gracz nie wykona wymaganej procedury weryfikacji w ciągu dwóch tygodni, jego konto zostanie trwale zamknięte, a wygrane zostaną skonfiskowane.

12. POLITYKA ZWROTÓW:

Roszczenie o zwrot pieniędzy zostanie rozpatrzone tylko wtedy, gdy zostanie złożone w ciągu pierwszych dwudziestu czterech (24) godzin od planowanej transakcji lub w ciągu trzydziestu (30) dni kalendarzowych, jeśli gracz stwierdzi, że inna osoba uzyskała dostęp do jego konta.

Jeśli konto zostało doładowane kartą kredytową, jesteśmy uprawnieni do zapłaty wszystkich wniosków o wypłatę w wysokości pełnej kwoty zapłaconej jako zwrot pieniędzy za zakupy.

Wszystkie zwrócone bonusy i wygrane zostaną odpisane przed przetworzeniem zwrotu pieniędzy.

Jeśli nasz system płatności lub Kasyno stwierdzi, że jakikolwiek zakup kartą kredytową wiąże się z niedopuszczalnym ryzykiem, zainicjujemy zwrot pieniędzy za wszystkie transakcje.

Jeśli kwota zwrotu jest mniejsza niż minimalna, firma ma prawo odmówić zwrotu pieniędzy.

13. STAŁE SZUFLADY:

Konto nieaktywne To konto gracza, na które gracz nie logował się przez dwanaście (12) kolejnych miesięcy.

W przypadku nieaktywnego konta kasyno zastrzega sobie prawo do pobierania miesięcznej opłaty za zarządzanie w wysokości 10 euro, o ile saldo konta pozostaje dodatnie.

Kasyno obciąży tę opłatę na początku miesiąca, w którym konto zostało uznane za nieaktywne, oraz na początku każdego kolejnego miesiąca, jeśli konto pozostanie nieaktywne.

Kasyno przestaje pobierać opłaty, jeśli saldo konta wynosi zero lub jeśli konto zostało ponownie aktywowane.

14. SKARGA:

Prosimy o zgłaszanie skarg do naszego działu obsługi klienta.

Skargi są rozpatrywane przez dział wsparcia i w razie potrzeby kierowane do kierownictwa kasyna.

Zostaniesz poinformowany o statusie skargi na rozsądnym poziomie.

Jeśli spór nie może zostać rozwiązany przez kierownictwo kasyna, skontaktuj się z niezależnymi organami lub organami zarządzającymi hazardem.

W przypadku jakichkolwiek nieporozumień dzienniki i rekordy serwera będą działać jako ostateczna instancja.

W przypadku rozbieżności między wynikiem wyświetlanym na ekranie a wynikiem serwera gry, wynik serwera gry będzie miał pierwszeństwo.

15. POLITYKA PRYWATNOŚCI:

Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane osobowe, możesz zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.