Praca przyjaznych i kompetentnych przedstawicieli charakteryzuje się wysokim profesjonalizmem. Nie wahaj się skontaktować z jednym z węgierskojęzycznych agentów za pośrednictwem jednego z wielu kanałów dostępnych na stronie internetowej i aplikacji mobilnej.
Korzystając z dowolnej z tych metod, szybko i pożytecznie odpowiedzą na jedną z następujących opcji:
OBSŁUGA KLIENTA: [email protected]
SKARGA: [email protected]
Możesz użyć jednego z powyższych adresów e-mail, aby skontaktować się z naszymi agentami na Węgrzech. Ta forma komunikacji umożliwia łatwe dołączanie zrzutów ekranu ilustrujących sedno problemu. Otrzymasz odpowiedź w ciągu 1-2 godzin.
Komunikując się w czasie rzeczywistym z personelem obsługi klienta, możesz uzyskać wykwalifikowane odpowiedzi i porady na wszystkie interesujące Cię pytania, a problemy są natychmiast rozwiązywane. Jeśli masz pilny problem, ale nie chcesz kontaktować się z Infolinią, jest to najlepsza opcja. Zwykle otrzymasz odpowiedź w mniej niż 3 minuty.